2018-11-21

Мешканці повинні розуміти, за які комунальні послуги сплачують

Вже рік у Запоріжжі житловий фонд обслуговують керуючі компанії. Підсумки їхньої роботи обговорювали під час круглого столу за представників керуючих компаній та міської влади і депутата міської ради Олега Корольова. Темою зустрічі стали плюси і мінуси роботи на ринку надання послуг запоріжцям.

За словами заступника директора департаменту з питань ЖКГ, біля 40% житлового фонду потребує капітального ремонту. При тому, добрим показником є підвищення рівня оплати послуг до 95%. Однак, більш ефективним для вирішення проблем будинків є створення ОСББ. При цьому, з 4,5 тисяч запорізьких багатоповерхівок, лише близько тисячі будинків створили ОСББ. Решта обслуговуються керуючими компаніями.

– Сьогодні люди повинні розуміти, що є ринкові відносини, – каже Геннадій Борисов. – Мешканці оплачують, а керуючі компанії надають послуги. Сьогодні всі поточні питання по будинку вирішує керуюча компанія. Мешканці звертаються в першу інстанцію – керуючу компанію з тією чи іншою проблемою. Якщо їх не влаштовує термін виконання або інші моменти, тоді мешканці йдуть в департамент ЖКГ з письмовим зверненням. Департамент реагує, надсилає повідомлення на керуючу компанію.

 Депутат Олег Корольов переконаний, якщо б компанії проводили більш ретельне роз’яснення для кожного мешканця та постійно комунікували з ними, критики було б менше:

– Як депутат, який регулярно спілкується з запоріжцями, знаю, що є велика проблема з комунікації. Мешканці дуже часто не розуміють, за що саме платять, і вважають, що їм повинні робити ремонти без обмежень, а керуючі компанії чекають на платежі і не можуть довести до мешканців навіть плану поточних ремонтів. В цілому, через нерозуміння графіку робіт та недовіру, люди платять все менше, обурення все більше. Замкнуте коло.